اخبار وب 3

بازی‌های Web3 شرکت های قدیمی را نابود خواهند کرد

ویلیام کویگلی در رابطه با بازی‌های Web3 گفت:

” در واقع فکر می‌کنم این‌ها اولین بازی‌های بزرگی هستند که روزانه چند میلیون کاربر دائمی دارند. این بازی‌ها از استودیوهای نوپا می‌آیند.”

همونطور که می‌دونیم، روز به روز دارن بیشتر تلاش می‌کنن و این اتفاق منجر به کنار رفتن بازی‌های قدیمی و استقبال از بازی های Web3 توسط گیمرها می‌شه.

به گفته ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل WAX، ایده های سنتی در مورد بازی، هم از سوی شرکت‌های سازنده بازی ها و هم از سوی خود گیمرها، می‌تونه فرایند پذیرش بازی های Web3 رو کندرتر کنه.
کویگلی در تاریخ 3 نوامبر در گفتگو با Cointelegraph در پانل Web Summit پرتغال گفت:

” تلاش برای ساخت یک بازی ویدیویی با استفاده از بلاک چین دردسرساز است.”

علاوه بر این، توضیح داد که خیلی از محصولات موجود در بازار بر اساس مرورگرها طراحی شدن و از دارایی های دیجیتال درون بازی در بلاک چین استفاده می‌کنن. مدیرعامل اضافه کرد که توکن‌های غیرقابل تعویض یا به توسعه‌دهندگان مستقل در بازی برتری دادن و به اون‌ها اجازه می‌دن که عملیات پیش فروش رو انجام بدن و سرمایه مورد نیازشون رو جمع‌آوری کنن.
کویگلی گفت:

” در اکثر موارد، افرادی که امروزه [بازی‌های مبتنی بر بلاک چین] می‌سازند، توسعه‌دهندگان مستقل بازی هستند. شرکت‌های بزرگ بازی‌های ویدیویی با عنوان سه‌گانه هنوز آن را نپذیرفته‌اند، و احتمالاً این موضوع دلیل خوبی دارد – مطمئن نیستند که مدل درآمدی آن چیست. آنها مطمئن نیستند که چگونه بازی این سیستم را تغییر خواهد داد.”

او اضافه کرد:

“من در واقع فکر می‌کنم اولین بازی‌های بزرگی که روزانه چندین میلیون کاربر دائمی دارند از استودیوهای نوپا حاصل می‌شوند. من شک دارم که آن‌ها از بازار سنتی بازی های ویدیویی بیایند!”

همچنین در پنل ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل یعنی Bozena Rezab، گفت که پیش فروش NFT می‌تونه مزایایی داشته باشه، اما این پتانسیل رو هم داره که توسعه دهندگان رو با قرار دادن در یک رابطه اجباری با گیمرهایی که به دنبال یک محصول خاص هستن، به دام بنداره. کویگلی گفت که خیلی از گیمرهای سنتی نمی‌تونن NFT ها رو به دلیل “مختل کردن بازی” تحمل کنن. این اتفاق می تونه فعالیت شرکت هایی رو که به دنبال استفاده از بازی های مبتنی بر بلاک چین هستند کندتر کنه.
کویگلی در توضیحاتش می‌گه:

” بزرگ‌ترین مزیت این اتفاق جدید این است که می‌تواند به بازی‌های مبتنی بر بلاک چین اجازه دهد تا واقعیت افزوده، واقعیت مجازی باشند. من گمان می‌کنم زمانی که این اتفاق رخ دهد، مدل درآمدی اصلی برای ، بازی‌های VR چیزی شبیه به یک کالای قابل مبادله، NFT یا هر چیزی که اسمش را می‌گذاریم باشد. من فکر می‌کنم که این اتفاق منجر به افزایش قابل توجه کاربران خواهد بود.”

همونطور که فضای کریپتو و بلاک چین به رشد خودشون ادامه می‌دن، تعداد گزینه‌های موجود برای کاربران علاقه‌مند به ادغام این فناوری در بازی‌های مورد علاقه‌شان هم افزایش پیدا می‌کنه. SupraOracles که ارزش بازار 5 توکن بازی که بیشترین استفاده رو دارن در ماه فوریه تقریباً 25 میلیارد دلار بوده که پیش بینی می‌شه کل بازار بازی تا سال 2030 به بیش از 583 میلیارد دلار هم برسه.

 
این مطلب توسط تیم تحریریه کوین اکسو گردآوری شده است.

تحریریه کوین اکسو

ما در کوین اکسو در تلاشیم تا تازه های دنیای ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم. و امیدواریم با کمک شما دوست داران کریپتو کارنسی روز به روز بهتر خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا