مدیران عامل آینده بازی های بلاک چین را مورد بررسی قرار می دهند
مدیر عامل Wemade، هنری چانگ، گفت که با افزایش اعتماد به نفس توسعه دهندگان، آزمایش های بیشتر و استفاده پیچیده تر از عناصر بلاک چین در بازی ها انجام خواهد شد.
هنری چانگ، مدیر عامل توسعهدهنده بازیهای کرهای، گفت: از آنجایی که بازیهای Web3 با وجود بازار خرس کریپتو انعطافپذیری نشان دادهاند، کارشناسانی که در فضا کار میکنند پیشبینی میکنند که سال آینده برای فضای بازیهای بلاک چین پر حادثهتر خواهد بود. چانگ در بیانیه ای به کوین تلگراف گفت که South Wemade معتقد است که بازی های مبتنی بر بلاک چین در سال 2024 افزایش خواهند یافت.
او گفت، همانطور که توسعه دهندگان تجربه و اعتماد به نفس پیدا می کنند، ما باید شاهد آزمایش بیشتر و استفاده پیشرفته از عناصر بلاک چین در مکانیک و گیم پلی بازی و همچنین تنوع بیشتر بازی های Web3 در ژانرها باشیم. استودیوها ملزم به گنجاندن Web3 در مجموعه خود هستند، مدیر عامل شرکت معتقد است این به دلیل ویژگیهای ذاتی بازیهای بلاک چین است که به آنها اجازه میدهد جریانهای درآمدی جدیدی ارائه دهند، تجربیات جدید ایجاد کنند و تعامل جامعه را از طریق مزایای توکنشده فراگیرتر کنند.
Bartosz Skvarcek، بنیانگذار و مدیر عامل G2A Capital Group، شرکت سازنده بازار بازی، همچنین اشاره کرد که بازی های مبتنی بر بلاک چین مالکیت دارایی های بازی را به گیمرها باز می گرداند، اقتصاد واقعی را به بازی ها متصل می کند و بازی ها را با اتصال آنها به یک کل منسجم قابل دوام می کند. G2A بسیاری از احساسات چانگ را منعکس کرد و گفت که در سال 2024 همکاری بیشتری بین بازیگران صنعت سنتی و استارتآپهای Web3 وجود خواهد داشت. یک ارائهدهنده بازی سنتی، بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را با تمرکز بر بازیهای Web3 افتتاح کرد.
Skwarczek به Cointelegraph گفت: با دسترسی بهبودیافته و رابطهای کاربر پسند، میتوانیم انتظار داشته باشیم که طراحیهای پیچیدهتر بازی و مکانیکهای جذابتر بازی برای مخاطبان وسیعتری جذاب باشد. مدیر عامل شرکت معتقد است که ادغام NFT ها در دارایی های بازی و ظهور یک بازی واقعی با رتبه A سه گانه Web3 می تواند کاتالیزوری برای تعریف مجدد بازی های بلاک چین در سال آینده باشد، و در سال 2024 موارد بسیار بیشتری در راه است. یکی از بزرگترین چالشهای بازیهای بلاک چین، دستیابی به پایگاه بازیکنان گستردهتر است. به گفته چانگ، فناوری بلاک چین برای اکثر طراحان و توسعه دهندگان بازی پیچیده است، به این معنی که خود کاربران برای درک این فناوری مشکل دارند.
علیرغم این موانع، چانگ معتقد است که آسانتر کردن ادغام عناصر Web3 در بازیهای خود برای توسعهدهندگان و بصریتر کردن بخشهای بلاک چین و بصریتر کردن بازیها میتواند مشکل را حل کند، مدیر اجرایی معتقد است، با آسانتر کردن درک گیمر معمولی شما. Skwarczek اضافه کرد که به آنها اجازه می دهد خیلی سریعتر تطبیق پیدا کنند و منجر به پذیرش گسترده Web3 در بازی شود، Skwarczek در عین حال تکرار کرد که باید یک عنوان پیشگامانه Web3 وجود داشته باشد که استاندارد بازی های بلاک چین را تعیین کند و تجربه کلی بازیکن را بهبود بخشد. این قطعه گم شده ای است که توجه Web3 و پذیرش انبوه را به خود جلب می کند.