بازی Evolution Web3 را فراتر از توکنسازی متحد میکند (Moxy.io)
در یک بازار اشباع، یک مدل جدید نشان میدهد که بازیگران صنعت باید فراتر از توکنسازی عناصر Web2 بروند.
در بازار شلوغی که برای پذیرش رقابت میکند، یک رویکرد جدید نشان میدهد که بازیگران صنعت باید فراتر از توکنسازی عناصر Web2 حرکت کنند و به توسعه بازی Web3 فکر کنند.
لذت بازی های ویدیویی در دهه 1950 روی مین فریم های آنالوگ. بر اساس پلتفرم آنلاین آلمانی Statistia که متخصص در جمعآوری و تجسم دادهها است، از آن زمان، بازیهای ویدیویی بیش از هر زمان دیگری محبوب شدهاند، به طوری که 27 درصد از پاسخدهندگان آمریکایی 1 تا 5 ساعت در هفته را صرف بازی میکنند، در مقایسه با 11 درصد از 11 تا 15 ساعت به بازی اختصاص داده شده است.
به گزارش اکونومیک تایمز، در حالی که منتقدان به سرعت به این نکته اشاره میکنند که مردم چقدر زمان را برای بازیها تلف میکنند، بازی متوسط فواید شناختی زیادی دارد. اندازه گیری این مزایا زمانی که گیمرها واقعاً مالک پیشرفت خود نیستند یا چیزی ملموس برای نشان دادن تلاش خود ندارند، دشوار است. این بازیها معمولاً در پلتفرمهای متمرکز وجود دارند که در آن یک طرف، معمولاً یک شرکت بزرگ، مالک دادهها و داراییهای بازی است تا بازیکن، و به آنها کنترل کامل بر پیشرفت و نتایج مشارکت میدهد. در نتیجه، بزرگترین محدودیت در بازار امروز ایجاد تعادل بین ارائه مزایای ملموس بازی که به دنیای واقعی ترجمه میشوند و ارائه یک تجربه سرگرمکننده است.
بازیهای Web3 با دادن مالکیت واقعی از طریق داراییهای درون بازی و دادن ارزش پولی به پاداشها از طریق ارزهای رمزنگاریشده که ارزشی خارج از ساختار بازی دارند، عملاً به یک راهحل تبدیل شدهاند. در حالی که این در مفهوم معنا دارد، اجرا همان چیزی است که کم است.
وضعیت فعلی ارائههای Web3 نشاندهنده تغییر قابلتوجهی در تجربه بازیکن و توسعه و تکامل بازیهای Web3 است که شکاف بزرگتری بین Web2 و Web3 ایجاد میکند که مانع از پذیرش گسترده میشود.
با این حال، Moxy، یک پلتفرم بازیهای مسابقهای الکترونیکی بر اساس تقاضا، قصد دارد به این مشکل رسیدگی کند. Moxy به عنوان یک حالت بازی تعریف می شود که هزینه ورود به بازیکنان شرکت کننده را تحمیل می کند و مجموعه ای از پاداش ها را ایجاد می کند. در پایان بازی، برندگان سهم خود را از جوایز جمعآوریشده دریافت میکنند و آن را به یک تجربه ورزش الکترونیکی همهجانبه تبدیل میکنند. این یک فرصت منحصر به فرد است، به ویژه با توجه به جامعه بزرگ بازی های جهانی با 540 میلیون بیننده ورزش های الکترونیکی. Moxy به این بینندگان اجازه می دهد تا شرکت کنندگان فعالی شوند که می توانند از مزایای بازی بهره ببرند.
Moxy خواستار عدم قابلیت همکاری بین بازیهای Web2 و Web3 است. سازندگان Moxy تاکید میکنند که پیادهسازی این پلتفرم در یک بازی موجود هیچ تغییر اساسی در گیمپلی یا تجربه کلی ایجاد نمیکند که آن را نسبت به سایر راهحلهای Web3 موجود در بازار مقبولتر میکند.
برخلاف دیگر بازیهای رایج، Moxy چیزی را در Web2 توکن نمیکند، اما تجربهای متفاوت ایجاد میکند که رقابت را با سرگرمی و قابلیت پخش مجدد ترکیب میکند. در عین حال، با در دسترس بودن گیم پلی ورزشی برای طیف وسیع تری از گیمرها، تجربه متفاوتی ایجاد خواهد شد. اکنون با Moxy، گیمرها این شانس را دارند که به بازیکنان حرفه ای ورزش های الکترونیکی تبدیل شوند و از تجربه درست در خانه خود لذت ببرند.
در بازاری مملو از بازیهای Web3 که تلاش میکنند وارد عصر بازیهای نسل بعدی شوند، Moxy به عنوان پلتفرمی که ویژگیهای بلاک چین را بهطور عمدهای امکانپذیر میکند، در حال پیشرفت است.
اخیراً در 15 جولای، موکسی میزبان رویدادی به نام «نبرد اینفلوئنسرها» بود که توجه را به رویکردی جدید جلب کرد. این رویداد بازیکنان شرکت کننده را ملزم به پرداخت هزینه ورودی می کرد و یک استخر جوایز ایجاد می کرد که برندگان می توانستند در پایان مسابقات ادعا کنند. از طریق این رویداد، این پلتفرم نشان داد که چگونه ترکیب عناصر بازی سنتی Web2 با ویژگیهای Web3 میتواند تجربه بازی را افزایش دهد و شکاف بین این دو جهان را پر کند.
علاوه بر این، برای توسعه بیشتر بازیهای Web3، بنیانگذار Moxy.io، نولان بوشنل، در رویداد مدیریت سرگرمی دیجیتال (DELF) که توسط دولت هنگ کنگ حمایت میشود، شرکت خواهد کرد. او به همراه یات سیو از انیموکا و شان هنگ از Chiron.xyz در 25 آگوست ساعت 9:30 صبح به وقت هنگ کنگ، سخنران اصلی خواهد بود.
این مطلب توسط تیم تحریریه کوین اکسو گردآوری شده است.