آموزش ارز دیجیتال

آیا NFT ها وارد بازی های ویدیویی می شوند؟

هنگامی که نینتندو 64 برای اولین بار در سال 1996 در ایالات متحده عرضه شد، در سه ماه اول 1.6 میلیون دستگاه به ارزش هر کدام 200 دلار فروخت. نزدیک ترین رقیب عروسک 30 دلاری Tickle Me Elmo، 1 میلیون دستگاه فروخته شد. 20 سال بعد کنسول 300 دلاری نینتندو توانست در هفته اول 1.5 میلیون دستگاه بفروشد و رقابت بیشتری ایجاد شد. کسب و کار، تغییرات قابل توجهی پشت سر او در روزهای اولیه قرار گرفته است. درآمدهای درون بازی از طریق تراکنش های کوچک، کسب درآمد اولیه از طریق فروش نسخه های دیجیتالی و فیزیکی بازی ها، پذیرش گسترده اینترنت و عوامل دیگر، چشم انداز بازی را تغییر داده است. استودیوهای بازی های ویدیویی قبلا به درآمد حاصل از فروش سخت افزار و بازی وابسته بودند، اما غول های امروزی منتظر خرید بازی توسط کاربران نیستند. در آن تعريف كعد دريم به ترجمة بازی های ویدیویی NFT ما هستیم

کسب و کار

تجارت در NFT

یکی از نمونه های نادر یک استودیوی بازی سازی بزرگ، نینتندو هنوز وارد آب های ریز تراکنش ها نشده است. Fortnite سالانه حدود 5 میلیارد دلار برای Epic Games درآمد دارد و با این ارقام می توان شرط بندی کرد که اکثر شرکت های بازی سازی در حال حاضر در حال بررسی مدل رایگان بازی هستند. با این حال این کیمت به توتیف تورتونی و دوکستی بود آست ک در تنفر کرد کرد از تنفر از تنفر به مدرس بریک هی کرد.

یکی از اولین بازی هایی که سعی در معرفی تراکنش های کوچک داشت، بازی Fortnite بود که به عنوان اولین نمونه از جریان اصلی، یک بازی با سرویس زنده بود که متکی به خریدهای درون بازی بود. جعبه غارت سمی (لوت باکس اسمی) در خریدهای مبتنی بر شانس прахт بخ بارد) ми крд در بخ тор فازйندх эй канджитные аз ناشران بازي عقبي من شيلدن. Fortnite توانست اسکریپت را تغییر دهد و برای متمایز شدن در بازی و حمایت از توسعه‌دهندگان، فشار را از تراکنش‌های خود کم کرد. انها تاسعری بر روی کیم پلی نهدتند و منای از تحدید بر deeper pockets بر بازی ها می شود. ما بیشتر بازی های ویدیویی NFT و رویکردهای آنها را مورد بحث قرار خواهیم داد.

بازی های ویدیویی NFT

آشنایی با بازی های ویدئویی NFT

در حال حدر، توكن های NFT نیز به اكوسیستم های بازی راه پیدا كردن و بابا نوئل بازی های ویدیویی NFT و به عنوان مثال، می توانم اشاره کنم که پیاده سازی های اولیه مانند CryptoKitties و Axie Infinity با بازی ها سازگار هستند. স্ব্তে জেদ্যাত্য ক্র্তা ন্যান নাম্ন তান বাজিয়্য ঵িদ্যাইদা আস্তা মাদ্ডড بازی‌ها هرگز به شکلی که اکنون هستند در دسترس مردم نبوده‌اند و از یک پایگاه مصرف‌کننده خاص به خلق گرایش‌های فرهنگ پاپ جهانی تبدیل شده‌اند. مجموعه های بازی بری دهه هی متمادی با کیں هی کیدی کید به فروش می بردند کشف بهترین رویکرد همان کیزی است کی آن سنادت را کردی کردی است. (از یوبی سافت گرته تا میدان انکس). بسیاری از افراد می توانند به راحتی اقدام به فروش اقلام دیجیتالی تحت عنوان NFT کنند. همچنین خریداران می توانند کالا را به کسانی که آن را دوست دارند بفروشند. برخی از افراد نیز سعی می کنند از مدل بازی (P2E) استفاده شده توسط Axie Infinity استفاده کنند.

یک خرده فروش بازی های ویدیویی آمریکایی به نام GameStop برنامه خود را برای همکاری با یک شرکت ارز دیجیتال استرالیایی برای کمک به ایجاد یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری برای سازندگان، محتوا و فناوری NFT اعلام کرده است. یوسوکه ماتسودا، رئیس Square Annex، به نام خود اشاره کرد که این شرکت تمایل دارد از بلاک چین/NFT در نسخه آینده خود استفاده کند، اما به چیز دیگری اشاره نکرد.

اخیراً، یوبی سافت به دنبال انتشار یک مجموعه نسخه محدود از NFT ها در کنار بازی Ghost Recon Breakpoint خود بود. אגר קה אין אינטלאים פטג פרחם פיש נרפט אמא קש ייקי אז משערען עבור בחשר וגשרים ממוט הי באזי יהאן, כאשא בה עבור עבור טלקין בכקין כרד כרד בוד, עשעע שעם מעבר בה מי רפת מי רפת البته می توان پیش بینی کرد که به زودی NFT نیز به تعداد بازی های ویدیویی اضافه شود.

ماجراجویی در بازی های ویدیویی NFT

ماجراجویان سرمایه

طبق گزارش NFT، سال گذشته DappRadar مربوط به این بازی نزدیک به 5 میلیارد دلار درآمد داشت و در سال 2020 توانستند حدود یک پنجم کل فروش NFT را تشکیل دهند. پس از راه اندازی پروژه NFT، طبق گزارش ها، دو هفته بعد، تنها پانزده NFT فروخته شد و مجموع آن کمتر از 1800 دلار گزارش شد.

برای آشنایی با عرضه اولیه NFT روی لینک مربوطه کلیک کنید.

وید روزن (وید روزن) مدیر عامیل شرکت بازی هی ویدیوی اتاری به کوین تلگراف گفت: سانتوا بازی هی سنتی، NFT ها را در استوستو فیدیو کود به کار نیم کریند. و او اضافه کرد که اگر بازی‌های بلاک چین هنوز در حال توسعه و تکامل هستند، اما هیچ ابزار ملموسی برای استفاده بازیکنان وجود ندارد.

NFT است

همانطور که گفته می شود، بازی های ویدئویی NFT در حال حاضر با استقبال خوبی مواجه شده اند. نحوه تولید آنها، جوامع بازیکنانی که حول عناوین فردی شکل می‌گیرند و همچنین ارزش‌هایی که به بازیکنان ارائه می‌دهند، باید به طور قابل توجهی بهبود یابد تا بتوان در صنعت بازی‌های سنتی مقبولیت گسترده‌ای داشت. . در بازی های ویدیویی NFT، پتانسیل برای فناوری بلاک چین و NFTها عالی است، اما تعریف NFT هنوز قابل توجه نیست. البته به این معنا، گیمرها تمایلی به ایده NFT ندارند، بلکه به صورت برداشت نقدی باز در بازار ارائه می شوند. Ubi Saft bray zadenьgi frosh NFT، خرید دیگر کارتن با این حال، برخی از بازیکنان برجسته مانند Zynga و EA Sports نظارت خوبی بر بلاک چین و همچنین تأثیر آن بر صنعت بازی دارند (که تقریباً 80 میلیارد دلار ارزش دارد).

برای اطلاع از گران ترین NFT های فروخته شده می توانید مقاله مورد نظر را مطالعه کنید.

به کوں وید روزن، این به تعمیل در سنادت دوتایی و احشایی می بهد و بری اکتشاف، این میکت به دراین نیم بهد. و همچنین افزود: منتظر شکل گیری بلاک چین هستم. گیمرهای آمریکایی که میانگین سنی آنها 35 سال است، میانگین تغییر از متن مبتنی بر متن، به دو بعدی، به سه بعدی، به واقعیت مجازی دنیای واقعی است. सानात्य बाजी का दर इन मेद्ट अज फोर्ष . وقتی گیمر اجازه داد پول در یک بازی جریان پیدا کند و سپس از آن خارج شد، آنها توانستند اقتصاد را به یک بازار سهام تبدیل کنند. در نتیجه، بسیاری از گیمرها این احساس را دارند که (با استفاده از بلاک چین و NFT) استودیوها و ناشران بازی بر روی تجربه های جذاب، سرگرم کننده و منحصر به فرد بازی تمرکز می کنند.

NFT

NFT

برای NFT های بازی، یک راه میانه نیز وجود دارد. به آين شورت كه اشران نهدا به سورت به بازي كاكدي كندند و خود را توكن ها بر يكي از بازي هاي مالي تاسعري. عوامل زیادی برای کاهش قیمت پذیرش وجود دارد.

الیوت هیل، مدیر ارتباطات در Verasity، یک شرکت فناوری تبلیغاتی مبتنی بر بلاک چین، در صحبت با Cointelegraph، گفت که اگرچه NFT ها مفید و نوآورانه هستند، اما هنوز زیرساخت کافی ندارند. و افزود: با وجود آن بازی بازی، احتمال این که شرکت ها بزرگ بازی، به کی شرکت هی بزرگ بازی، به بشتر به بشتر به سرک به شرک به کے. استودیوهای بازی های ویدیویی ظاهراً مانند شرکت های نرم افزاری هستند.

آنها طراحان، توسعه دهندگان، مدیران و مدیران اجرایی را به همراه تیم بازاریابی و فروش خود برای ساخت و فروش محصولات خود به کار می گیرند، اما خدمات مشتریان آنها کاملاً متفاوت است. صنعت بازی های ویدیویی، در میان سایر شرکت های مبتنی بر نرم افزار، بیشترین ساعات کار را دارد و بین هزینه های هالیوود و ساختار Big Tech، توانست فضاهای عجیب و غریب را پر کند. با لباس NFT هـا بـه هـروشـه هـای هـای هـروشـه هـروشـه فایل بـازы بـه بـای هـای ویدیو

بازی‌های NFT در تقاطع برخی از ماهرانه‌ترین، سریع‌ترین و با ارزش‌ترین محیط‌های جهان وجود دارند و شامل بخش‌های مالی، فناوری و سرگرمی می‌شوند. هر کادام از این بکش بنگرهای کنگرکتوندی و یکی کیمت بازار را درون خود جای داده اند. آذا برای درک کلیں هی دیگران بکش به زمان زیدی نیاز دارد

یکی از بنیانگذاران بازی‌های NFT و Metaverse QGlobe، سارا آستین، در مصاحبه‌ای تلگرافی اعلام کرد که بازی‌های NFT در حال حاضر در مراحل اولیه خود هستند و توسعه آن‌ها بسیار سریع‌تر از مدل‌های GameFi است. حرکت از بازی های AAA به بازی های NFT می تواند بسیار ناامید کننده باشد، اما اگر هدف و انگیزه بازیکنان فقط کسب پاداش باشد، اهمیت کمتری به کیفیت بازی می دهند.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط نیلسن، مشخص شد که در سال 2021، مصرف کنندگان بیش از 90 میلیارد برای معاملات خرده فروشی هزینه کرده اند. অন্যা বাজ্র ক্র্রক্তা বাজি ، নাজা জেদ্যে আশা ক্র্র কার্দ্র বাজি মি ব্র্দ আমা নে বে কেন কায়া কাডা বাজি বাজি استفاده از NFT Tazera در تغییر میان این موارد و غیره نیست.

بازی های ویدیویی

روزن اطاری (آتاری روزن) می گوید: انتشار GameFi/P2E در جائی شورت می کند که سنادت عرض المزید می شود نه در ستوستو پیانی آن. و او می گوید که پتانسیل بالقوه NFT ها بیشتر است زیرا آنها توانستند همکاری و تعامل بیشتری را بین بازی ها و دنیای مجازی حفظ کنند. او همچنین معتقد است که این امکان وجود دارد که NFT ها می توانند به بلوک های سازنده تبدیل شوند و این امکان را به توسعه دهندگان و بازیکنان می دهند تا بتوانند تجربیات جدید و مشترک ایجاد کنند.

با این حال در بازی ها، عناصر فرهنگی نیز وجود دارند. אגר קה אחדישהאי מבאדלאת קרד pay-to-win سمیم قلب آن را اند بازی چینی miHoYo در سراسر جهان Genshin Impact اساساً مبتنی بر اقتصاد لوت باکس و مبتنی بر شانس است و در سال اول توانست فروش خود را به بیش از 2 میلیارد دلار برساند. به تور کلی می توان گفت لیاہ ہے ہے ہے بازی های ویدیویی NFT آنها استقبال كردند و و إين روند به روست معمولي ردا كرد.

سخن پیانی

یوسوکه ماتسودا، مدیرعامل Square Annex معتقد است که همه مردم فقط برای سرگرمی بازی می کنند. بریک از کید دردند در بازی که می دهند، سهیم باش در کی هیی سنت بازی بری کنگمیک کود کا در بازی که می دهند، سهیم بشکنده در که های های بازی هی سنتی بری کنکیتیلیتی کو در در بازی که می دینند. مطمئناً بازار بزرگی برای تضمین این جستجو وجود دارد، اما به نظر می‌رسد طراحی بازی‌های NFT در شکل کنونی آن بیشتر با هدف جذب قماربازان کازینو است تا گیمرهای معمولی. NFT ها در مسیر درستی حرکت می کنند. فقط این موضوع بحث شده است که چه کسی می تواند تعادل مناسبی بین گیمیفیکیشن پول و مالی بازی (بازی پول) پیدا کند. در آن تصريف به تعريف ورود توكن هاي NFT ها به بازي هاي ويديم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا