Neon Machine 20 میلیون دلار برای رقیب Call of Duty مبتنی بر بلاک چین جمع آوری می کند
این شرکت ادعا می کند گروهی از کارمندان که رزومه جمعی آنها در صنعت سرگرمی شامل عناوینی مانند Halo، Call of Duty و Westworld است.
به نام 20 میلیون دلار بودجه سری A برای توسعه بازی مورد انتظار خود مبتنی بر بلاک چین Shrapnel جمع آوری کرده است.
این دور به دنبال دور اولیه 10.5 میلیون دلاری است که در ژوئن 2021 بسته شد. این شرکت توسط Griffin Gaming Partners، Brevan Howard Digital، Franklin Templeton، IOSG Ventures و Tess Ventures رهبری و شامل سرمایهگذاریهایی بود.
Shrapnel یک پروژه بازی جاه طلبانه است که توسط Neon Machine به عنوان یک بازی AAA تبلیغ می شود – سرزمین بازی ویدیویی با ارزش تولید، بودجه و بازاریابی بالاتر.
بر اساس تصاویری که از گیم پلی نمایش داده شده در صفحه یوتیوب Neon Machine و مستندات موجود در وب سایت بازی، Shrapnel یک تیراندازی اول شخص است که شامل اجزای چند نفره است. رقابت در این بازی – که هنوز وارد تست قبل از آلفا نشده است – ظاهراً قصد دارد به شکل مکانیک “ماینینگ” باشد که بازیکن را ملزم می کند تا با هر غارتی که در بازی پیدا می کند فرار کند تا بتواند آنها را نجات دهد. به اصطلاح نشانک
تصاویر اولیه بازی چیزی را نشان می دهد که به نظر می رسد یک حلقه گیم پلی شبیه به Call of Duty: Warzone، یک تیرانداز رایگان بازی محبوب است که توسط استودیوی Activision Blizzard مایکروسافت ساخته شده است.
چیزی که Shrapnel را از مسابقات مشابه AAA متمایز می کند اعتیاد آور بودن آن است در حالی که بازیهای دیگر، مانند The Division 2، مکانیسمهایی دارند که بازیکنان میتوانند آیتمهای ارزشمندی را استخراج کنند تا روی شخصیتها و پروفایلهای خود اعمال کنند، داراییهای موجود در Shrapnel به زنجیره بلوکی مرتبط میشوند.
به گفته این استودیو، این به بازیکنان اجازه می دهد تا مالکیت کامل دارایی ها را داشته باشند.
Shrapnel همچنین دارای مجموعهای از ابزارهای اصلاحکننده است که از نظر تئوری میتواند به بازیکنان یا توسعهدهندگان اجازه دهد تا سایر داراییهای بلاک چین را برای تعامل بازیکنان وارد دنیای بازی کنند. این به طور فرضی می تواند یک سناریوی جالب برای مسابقات فصل و مسابقات ایجاد کند.
طبق بیانیه مطبوعاتی Neon Machine، این بازی برای آزمایش دسترسی زودهنگام برای مشترکین پولی در ماه دسامبر برنامه ریزی شده است. پس از پایان دوره ارزیابی اولیه، این شرکت قصد دارد این بازی را در سال 2024 منتشر کند.
علاوه بر توسعه و راه اندازی بازی مبتنی بر بلاک چین Shrapnel، Neon Machine همچنین اعلام کرد که قصد دارد پلتفرم API توسعه دهنده Web3 خود را راه اندازی کند. اجازه گرفتن.
این مطلب توسط تیم تحریریه کوین اکسو گردآوری شده است.